петак, 13. новембар 2015.

Holloween tag! :)

Zdravo svima!
Jedan izuzetno lep sunčani dan je iza nas...Još jedan jesenji petak nažalost radan,iako smo išli samo dva dana u školu baš sam se uželela odmora...Hah...Ovaj post je kao što i u samom naslovu vidite tag... Znam da je noć veštica prošla pre gotovo dve nedelje ali ja sam želela da odradim ovaj tag za koji me je nominovala Milica sa bloga Miličin kutak .
Pa da počnemo :)


1.Omiljeni horor film? :)
Hah...U suštini i ne gledam baš horor filmove ali ako se 'Poslednja ekskurzija' računa u horor film onda mi je to definitivno omiljeni tj. sve delove volim ali eto ako baš moram da izdvojim jedan onda neka to bude 'Poslednje ekskurzija 5'... :)

2.Omiljena strašna video igrica?
Ne igram video igrice tako da nemam omiljenu... :D

3.Omiljena strašna priča?
Nemam je :D


4.Koja je to stvar koja te plaši?
Plašim se smrti...

5.Koje je tvoje prvo sećanje na Noć veštica?
Kod nas se Noć veštica ne slavi,ali ako se računa šminkanje u strašila sa drugaricom u četiri zida onda sam ja ove godine slavila Noć veštica... :D


6.Koje je tvoje najlepše sećanje na Noć veštica?
Šminkanje sa drugaricom...

7.Najbolji kostim koji si imala?
Nisam imala kostim....


8.Najgori kostim koji si imala?
/

Šta je strašnije...

9.Vukodlaci ili vampiri?
Vampiri...


10.Duhovi ili zombiji?
Zombiji..

11.Jezive lutke ili jezivi klovnovi?
Jezivi klovnovi definitivno...

I to bi bilo to...Neću nikoga da nominujem jednostavno neka ovaj tag odrade svi koji to žele...Do sledećeg posta:Bye bye :D <3
Voli vas vaša

8 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Javi mi se na email maya28102013@gmail.com ukoliko si raspolozena da uradimo neki collab krajem novembra.,♥

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, sminka ti je super :-)
    posetitemoj blog-> https://barbiegirl06.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, stranica, tvoj način pisanja sve sve ❤
    anastazijaiemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Baš mi je drago da si uradila tag! Ja, takođe, obožavam 'Poslednja ekskurzija' sve delove!! ☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Super šminka! ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post, kao i odgovori <333 Bas ste se dobro nasminkale :D
    Ako zelis, pogledaj moj novi post :)
    http://neramisic.blogspot.rs/2015/11/proizvodi-koje-koristim-u-poslednje.html

    ОдговориИзбриши