среда, 8. јул 2015.

Handmade album!

Ovo mi je drugi put da pravim nekome na poklon album sa slikama.Prvi put sam pravila album kao poklon za tetku kada se udala,prošle godine.A sada ću vam pokazati slike mog drugog albuma koji sam pravila za poklon mom bratu Nikoli iz Kanade za rođendan.
Prednja korica albuma
Grb koji sam ja crtala <3



















Prednja korica albuma je bojena akrilnim bojama,a grb sam odvojeno crtala na papiru Staedtler-ovom kao crnom hemijskom,iskreno ne znam ni kako se tačno zove,a posle toga sam bojila sa bojicama.Stranice sam takođe sama pravila.Na karton od bloka sam lepila papire u boji,a nakon toga ih ukrašavala.Na unutrašnjoj strani korice je bila himna Republike Srbije.


 Stranice sam ukrašavala cirikonima,washi trakama,hemijskama raznih boja,raznim detaljima koje sam izrezala sa papira za uvijanje poklona itd... :)) <3








Zadnja korica albuma
Zadnju koricu sam oblepila kolaž papirom.
I za kraj ceo album,nadam se da će vam se svideti ovaj post.Budite kreativni i umesto da nekome kupite poklon,napravite ga. :) <3







6 коментара: