петак, 9. октобар 2015.

Prva saradnja-Nakit Sirena

Zdravo svima!
Još jedna nedelja u školi se završila,polako su profesori počeli da daju ocene i čini mi se da će iz nedelje u nedelju biti sve gore...No uvek se nađe vreme za šolju kafe i bar jednu epizodu serije...Ovu moju prvu saradnju nisam želela da vam najavljujem iako sam je sklopila pre neke dve nedelje... Pa da ne dužim,da počnemo...


Ovu prvu saradnju sam sklopila sam jednom divnom devojkom sa stranice Nakit Sirena. Kada mi je rekla da joj kažem kakvu narukvicu želim ja prosto nisam mogla da se odlučim kojoj narukvici bi bila slična ova moja.Inače nisam napomenula da su sve narukvice unikatne i da ih pravi po narudžbini,tj. uopšteno sav nakit je unikatan.Meni je moja narukvica stigla danas iz Beograda,malo zeleno savršenstvo...


Ko što sam već rekla velika prednost ovih narukvica što možete same da izaberete kako će ona da izgleda i da budete sigurne da takva postoji samo jedna.... :D Što je po meni savršeno... :D Inače devojka koja prodaje ovaj unikatni nakit je zaista vrlo ljubazna i za sve informacije i narudžbine možete da je kontaktirate putem mejla ili fejsa (na kraju posta ćete dobiti još jedanput link njene stranice kao i mejl)...




Ova narukvica je kao što vidite zelene boje i izrađena je kao od neke kožice,ja sam oduševljena njom i bukvalno je ceo dan ne skidam otkad je stigla...





,

Nadam se da su vam se svidele ove sličice,kao i narukvica koju sam ja odabrala,a ako vas interesuje šta to još pravi ova devojka i kako to izgleda možete pogledati Nakit Sirena-ovde,a za narudžbine joj se možete obratiti putem inboxa i putem mejla...
Stranica:Nakit Sirena
E-mail: nakitsirena@gmail.com

Do sledećeg posta:Bye bye...
Voli vas vaša

13 коментара:

  1. Odlična recenzija,narukvica je prelepa.:)

    http://modernhunterss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepa narukvica :) mnogo su lepi privesci na njoj :)

    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam na suradnji, prvo :) Jako je lijepa ova narukvica. Baš mi se dopada ;)

    Novi post na mom blogu: ovdje

    ОдговориИзбриши
  4. Cestitam na prvoj saradnji!Narukvica je prelepa!♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepa je narukvica! Mogu li da dobijem tvoj mail da ti pošaljem poruku, imam jedno pitanje? :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!
    Narukvica je prelepa!!!
    Stranicu Nakit Sirena obozavam i saradjivala sam.
    joxykutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!Narukvica je savrsenaa <3!

    perfechigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post!
    Jako mi se sviđa moram je imati :)

    Poseti moj blog http://allforgirls14.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Narukvica je predivna:)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Narukvica je prekrasna,bas mi se svidja !

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. Narukvica je preprepresavršena!!!!!
    Veoma je lepa.

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши