понедељак, 29. јун 2015.

DIY project!

Danas pošto nisam znala kako da sebi skratim vreme odlučila sam da malo promenim svoj zid kod radnog stola uz pomoć jednog DIY projekta...Ništa komplikovano,izlepljivanje slika...Tako da se sada na zidu umesto rama sa potpisom društva iz odeljenja nalaze slike poređane u obliku srca...Ovo sam radila i prošle godine na jednom drugom zidu,ali ja nakon toga trebala da se kreči moja soba tako da sam bila prinuđena da ih pomerim...A sada evo i par sličica mog zida... :)


Tu su samo dve slike sa mature ali biće ih više kada budem odradila one slike koje imam na kompjuteru.... :D <3

Fashion Awake <3
Odradila sam i crtež sa imenom mog bloga,a tu su i mali ukrasi u vidu Washi tape.... 


Slike poređane u bilo koji oblik i zalepljene na zidu mogu stvarno da u potpune vašu sobu ili da učine interesantnim jednobojan zid...To je to za danas... :D <3




10 коментара:

  1. Diy mi se jako dopada. I ja sam nesto na svome zidu pravila sa slikama. Izgleda jako lepo!

    Novi post; http://miljana-saveti.blogspot.com/
    Ako ti se svidja blog uclani se. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Dala si mi odličnu ideju i hvala ti...divan post!

    Giveaway tinadreamer.blogspot com


    -Milica

    ОдговориИзбриши
  3. Super post♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/summer-tag.html

    ОдговориИзбриши
  4. I ja sam pravila ovakav diy, samo što su mi tu sve slike kad sam bila beba, pa ga nazivam memories on the wall, jel xD
    Sviđa mi se kako si nacrtala, postaviš nam možda još koji crtež? :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala...Pa možda i postavim....Volim da crtam tako da imam hrpu crteža :)

      Избриши