четвртак, 4. август 2016.

Sisters Summer Haul :D

Zdravo svima!
Danas smo stigli do novog posta i ovo će biti drugi post u mom izazovu! Primetila sam da su haul postovi veoma čitani,a s obzirom na to da ja odavno nisam pisala ovakav post tema današnjeg posta će biti haul. U njemu će se naći stvarčice koje smo moja sestra i ja kupile u proteklih mesec dana,biće tu i beauty stvarčica ali i garderobe...

Nadam se da ćete uživati u nastavku posta...

Beauty
Prva kategorija ovog našeg haul-a će biti šminka i kozmetika,to su pretežno stvari koje sam ja kupila jer moja sestra još uvek ne koristi ništa od šminke..Pa pređimo na sličice :)


Na ovoj prvoj sličici možete da vidite sve karmine i sjaj koje sam kupila u proteklih mesec dana...Na slici se nalaze:
1.Prvi na slici je Golden Rose mat karmin u olovci u nijansi br.11,ovo je izuzetno lepa boja crvenog mesa.Kupila sam ga u obližnjoj parfimeriji po ceni od 220 din.
2.Drugi mat ruž na slici je Avon-ov u nijansi Adoring Love,a njegova cena se kreće oko 300-400 din.Ovo je jedna izuzetno lepa pink boja koja je idealna za vrele letnje dane.
3.Sledeći je Ultra Beauty Avon-ov ruž u nijansi Totally Twig.Cena mu je takođe oko 300 din.
4.I zadnji je Essence sjaj za usne u nijansi Berry Kiss.Kupila sam ga u Kruševcu u Lilly drogeriji a cena mu je bila 129 din.
Na slici ispod možete videti kako ti ruževi izgledaju.





1.Prvi lak za nokte je kao i svi ostali marke Golden Rose.Ovaj ima neku metalik sivu boju i u broju 278 je ,a kupila sam ga u obližnjoj parfimeriji po ceni od 90 din.
2Sledeći lak je u broju 346 i takođe je kupljen u obližnoj parfimeriji
3.I poslednji lak je u broju 87 i jedina rezlika između njega i prva dva laka je u tome što on ima nešto deblju četkicu pa samim tim ima i veću cenu a to je 120 din.
4.Ovo Aurino rumenilo sam kupila u obližnjoj parfimeriji,cena mu je bila ako me sećanje ne vara oko 400 din.I ovo moje rumenilo je u nijansi Powder Blush.



 I ovo su poslednji beauty proizvodi... :) 
1.Prvi proizvod je Velnea gel za tuširanje sa mirisom jabuke i cimeta.Pored gela za tuširanje postoji i losion posle tuširanja no,ja sam se ovog puta odlučila ovo.Kupila sam ga u Kruševcu u Lilly drogeriji po ceni od 200 din.
2.I ovo je obostrana četkica za senku marke Ebelin.Kupila sam je u Kruševcu u DM-u po ceni od 180 din.
Garderoba
Sledeća kategorija ovog haul-a je garderoba i ovde se nalaze stvari koje smo kupile i moja sestra i ja. Imam je poprilično tako da mislim da bi bilo najpametniije da odmah pređem na stvari... :)



Okej možda jeste leto,ali čisto da se razumemo ja sam ga već oblačila jer ovih dana imam poprilične promene vremena.Ovo je rupičasti džemper sa rukavima do laktova koja sam kupila u Takku u Nišu.Tamo je sada veliko sniženje,a ja sam njega platila 640 din.



Sledeće dve stvari koje možete da vidite na ovoj slici i na slikama ispod su takođe kupljene u Nišu u Takku.Prva stvar je ovaj kardigan čija je cena kada ga je moja sestra kupila bila 800 din i on je kupljen na dečijem ili tinejdž odeljenju nisam baš sigurna kako se to zove skako ovo je veličina 12-14 tako da čak i osobe mojih godina srednjeg rasta mogu tamo naći nešto za sebe.



 A druga stvar je ova majica koja se trapezasto širi takođe je kupljena na dečijem odeljenju i cena joj je bila 600 din.Ovo nije klasična majica već ima ove malo drugačije brtele i izrađena je od veoma prijatnog  materijala.




Sledeća majica je na brtele i takođe je kupljena u Takku u Nišu po ceni od 250 dinara.Ovakve jednobojne majice mogu biti idealne za letnje kombinacije uz neku malo krupniju ogrlicu ili možda i kardigan. :)




Ovo su helanke sa nekim kao džins dezenom,veoma su mekane i kupljene su takođe u Nišu po ceni od 600 din.




Ovo su sestrin i moj šorc koje smo kupile po ceni od po 200 din.S obzirom da je prošlog meseca u našem gradu otvoren bazen a nas dve baš i nemamo puno tih stvari koje bismo mogle nositi preko kupaćeg kostima kupile smo ih. :)



Ovo je košulja bez rukava koja se vezuje i kupljena je u radnji Lc Waikiki (StopŠop) u Nišu.Veoma je lepa i ima ove sitne cvetiće a kupljena je po ceni od 750 din u odeljenju za tinejdžere.





Ove crne tri četvrt su kupljene takođe u gore pomenutoj radnji Lc Waikiki po ceni od 350 din.

 
Ovaj kombinezon sam kupila u radnji PWL (Stopšop) u Nišu po ceni od 990 din.Ovaj kombinezon se na leđima preklapa i to možete videti na sličici u uglu dole.Izvinjavam se zbog malo lošijeg kvaliteta slika pošto sam morala da se slikam u ogledalu..




Ovu haljinicu sam kupila u Teranovi u Kruševcu po ceni od 1000 dinara.Veoma je slatka i prijatnog materijala,do kolena je (bar meni :D ), a možete je naći u više dezena.



Detalji



Prva stvarčica je ova super slatka keramička kasica koju sam kupila za svoju novu sobu.Kupila sam je u jednoj radlju u Sokobanji po ceni od 300 din.



Sledeća stvar je ova super slatka pamučna kapica koja je kupljena u Kruševcu u P.S.-u po ceni od 380 din.Ona nije baš sad za letnje dane ali će se savršeno uklopiti uz neki jesenji outfit.



Sledeća stvar su ove minđušice koje obožavam u obliku foto aparata su i platila sam ih samo 100 din.



Ovih dana sam poprilično pomahnitala za naočarama bilo da su one za sunce ili ne.Ove prve naočare sam kupila u kineskoj radnji po ceni od 200 dinara i obožavam ih ali su možda malo veće za veličinu mog lica,a druge sam kupile u Vrnjačkoj banji po ceni od 500 din.



Moja sestra ima dve opsesije.Jedna od te dve opsesije su svakako šeširi i jako voli da ih nosi,tako da je ovaj morala imati i kupila ga je u Vrnjačkoj banji po ceni od 400 din.



I zadnja,ali ne i najmanje važna stvar u ovom haul-u su ove dve torbe koje su odlične i za školu i za izlaske. Prva torba je moja i ja sam je kupila u Vrnjačkoj banji po ceni od 500 din ,a druga je torba moje sestrice i ona ju je kupila u Sokobanji po ceni od 450 din.

Nadam se da ste uživali u ovom mom kilometarskom postu...Do sledećeg kuckanja i trećeg posta u ovom izazovu:
Voli vas vaša
E-mail:Branka.370833@gmail.com

7 коментара:

  1. Jooj sve stvari su tolikoo slatke! Sjajan post. :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Oduševljena sam svim stvarima, zaista! Minđuše su prelepe. *--* Slike su super! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Žao mi je što sam došla do kraja posta haha :D Jako mi se dopadaju stvari koje ste kupile, ne mogu da verujem kolika su sniženja sada! Našli ste stvarno divne stvari, a usput baš povoljne! Sve mi je jako slatko ❤

    ОдговориИзбриши
  4. Naočare su prelepe. Kupka se čini lepo, s obzirom da je od jabuke i cimeta ☺❤

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super stvari, stvarno veliki haul.:)
    Haljina i kombinezon mi se najvise svidaju :)
    Bas mi je super sto sada pises svaki dan :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  6. Predovne stvari! Najviše mi se sviđaju sunčane naočare. ♥
    Ako želiš, možeš mi postaviti pitanja za moj prvi Q&A u komentarima mog poslednjeg posta.
    https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Great products! You've got style!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary of Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    ОдговориИзбриши